2011年8月30日 星期二

0830~等!等!等的pi pi

30-08-2011  星期二


這床側的椅子下是pi pi 的“私竇”, 這位置可以望到客觀、騎樓、廚房和廁所出入口, 是一個瞭望家中環境好地點


我晚上睡覺時牠在“私竇”睡覺
散步回家後在“私竇”休息
行雷落雨時在“私竇”望天
被媽媽用報紙打鬧時在“私竇”躲避


pi pi︰這是我藏身好地點


媽媽今日黃昏時煮菜俾pi pi 後因太忙忘記俾佢食, 搞到8點多才給牠吃
而約半小時後便吃晚餐了


我見pi pi 吃完一樣不久後又吃一樣, 所以諗住菜水等牠休息多一會後才給牠啦~ 但點知……


坐著等了5分鐘…


再坐著等多5分鐘……


再再坐著等多5分鐘………


見牠笑著等了十多二十分鐘, 媽媽已經忍不住幫口叫我給pi pi菜水水了


飲得多開心 
這可能是牠的習慣…沒有菜水, 沒有湯水, 清水也要飲大半杯才算“晚餐完畢”


大約9時半, pi pi 坐在門前等待妹夫…昌哥哥的到來, 接牠和妹步行回家


pi pi, 你知不知你這舉動會令我有點傷心呢?
因為你這樣會令我覺得你的「心」已轉移了
我不是不想帶你回家共同生活, 而是因大廈維修的外牆棚架未拆下, 令我不能開窗給你.
pi pi, 你可否等我? 等大廈維修後我接你回來, 給你留在我身邊
就算你在我家和媽媽家是每隔一個月留住都好, 這起碼令你知道, 我, 珊姐姐是愛鍚你的!  也是你最愛鍚的珊姐姐 可最依賴的珊姐姐 是會一生一世照顧你的珊姐姐


0830~12日的傷勢

30-08-2011  星期二


 


8月19日發現擦傷到今天已12日了, 雖然未見惡化, 但也未完全好轉, 唔通真係要用「寵物神仙水」先得?



 


pi pi, 我等待你傷口復原


2011年8月26日 星期五

0827~頂你個"鳳利酥"

27-08-2011  星期六

pi pi︰由上向下望我身材都好fit 呀 係唔係可以唔駛減肥喇?
silvia姐姐︰由上向下望你「一」字身型, 都無腰位, 咁叫fit ? 繼續減肥啦!


ming姐姐的同事送了一些鳳利酥給她, 她帶回家和媽媽一同分享, 媽媽也愛上了這牌子的鳳利酥, 因為她覺得這牌子的鳳利酥比往日吃過的鬆軟


pi pi:有得頂, 無得食…無奈啊








頂得咁好, 當然會有小食獎啦

0826~2人1狗爭1床

26-08-2011  星期五


 


一日不見如隔三秋……
星期一見完pi pi 到今天已經4日無見了, 咁咪等於12個秋?


ck知我掛住pi pi 所以今晚放我回娘家陪pi pi 呀所以和舊同事在尖沙咀晚飯後回娘家過夜


但妹話今晚11:00在娘家睇完TVB劇集大結局之後會在娘家過夜, 咁……
咁今晚咪有人同我爭床位?  同我爭pi pi?


 


差不多12:00 妹先上床休息, 她還抱埋pi pi 上床
估不到pi pi罷我床位 罷我枕頭


吓! 咁就瞓咗??


打橫瞓, 咁我點瞓呀?


我洗完白白出來見到pi pi 睡姿


 


最後……
當然係2人1狗同床啦! 妹睡近牆邊, 我抱著pi pi 睡