2014年3月2日 星期日

20140302 ~ PiPi 針針@梁醫生6

02-03-2014  星期日


地獄式減肥後……是日12.1kg
 2個星期,減了0.4kg (^^)b

醫生話PiPi 如果身體重會腳震多,就要輕d,可能要減到11.2kg!(O_O)
而PiPi現在都算無腰,所以PiPi還係……肥仔

但我同醫生講當PiPi去到11.5kg時,俾朋友話PiPi pat pat無肉,好"削"!
醫生話當時可能係食糧瘦,所以會咁,Homemade 就會好d

我向醫生表示上次針後2日,出現過一次漏尿,之後沒有出現。而我控制到PiPi吠叫,所以滴尿情況也被控制了 (^^)

再向醫生提起有2009年照x-ray時發現其中一隻腳有骨刺。她說應該時右後腳,因她摸到到點不正常。再看記錄,對!是右後腳。所以左後腳的震很大機會是乏力!

而是日脷脷是薄薄的粉紅色,而且也很平滑,所以今天脾臟很好 (^^)b

而在腎臟穴施針時PiPi E牙,另一也有E牙,但到剛才輕一點,所以………PiPi 要補下腎了=_=”

是日14支針! PiPi現在食2款中藥粉都有補腎功效,所以唔諗藥了,可能從食療著手和碌碌多d了!








針針都咁好笑, 傻豬 (^^)


為免影響針針, 所以當有毛孩在PiPi前面磅重時, 要用衫衫遮住牠的視線

累了! 洗白白也睡著 (_ _)zzZZzZZ






沒有留言:

張貼留言